Live Traffic Feed

UnikKatil
UnikKatil

30/06/2007

8 comments:

shum smut a veq perpara Unik je a

unikkatil und 2po2 4ever

no comment na nxive njerii shum nice je ka knon sdi sdi hallall tkoft

O rebel ku t'met kthimi n'Kosov. Je ma i miri per me bo rep po fjalen nuk e ke majt kinse ki me u kthu. T'pakten un hala nuk e di qe ke ardh. por prapseprap kjo nuk ta hjek titullin mbret i hiphopit shqiptar.

o ta qifsh unikatilin taqifash po ti sje kerkush be nonen ty ta qifsh e me doniken masi edhe hyseni ta ka qit disin ski qak me knu ti bre e as zguxon me ardh ne kosov hahahah mos harro se gg army jan ma te fotrtit

o ta qifsh unikatilin taqifash po ti sje kerkush be nonen ty ta qifsh e me doniken masi edhe hyseni ta ka qit disin ski qak me knu ti bre e as zguxon me ardh ne kosov hahahah mos harro se gg army jan ma te fotrtit

___________________________________

or vlla Double GG army sjan kurgjoo..Rrebeli i vret krejt nji nga nji more budallaa...

Shout out to TBA

-1-

qije more nonnen GG aRmy hever ktu ti kurrgjo sje je veq ni kopjus qe e kupjon 2pakkinn ai legend u kon ti qije nonnen sen sje Fuck Inatqorrve

UnikKatil