Live Traffic Feed

UnikKatil
UnikKatil

03/02/2006

Rrebel a.k.a UnikatiL & UnikKatiL TBA

Rebel a.k.a UniKKatiL Well it's that mothafuckin Rebel, sound your alarm, I'm kickin up dust, so I think you better arm I bought a new glock, guess who I shot? A Serbian cop that bitch's about to drop. If you say you don't believe me come and put me on a test, I'm a put you in the rest cuz your just a lil pest And I"m strong like Titanium, blow up like Uranium, more devilish than demians, just another Albanian Now all my enemies, bow on your knees, I'm gonna make u scream please, and scuash you like breez I don`t really give a shit, if you say my rappin suck, Cuz I guess it's just my luck, to not give a **** When I come like a hurricane, more like a tornado with 50 thousand soldiers Now tell me who is more fetal? is it you or is it me? Of course it's me, A real fuckin Rebel, ain't no mothafuckin wanna be...

56 comments:

ej qa jeni te bah ajeni mir

po noj muzik a keni qit te re
a ej sitakeni qit noj muzik
te re
me kallxojsh en msn ok a pe dush msn merre qetane
goni_fanaj@hotmail.com

tung njeri je ma i miri a je fort i fort me repovat aa veq vazhdo qishtu krejt kosova o me ty

TUNG NGA COCI A.K.A UNIKKATIL JEE MA I FORTI NE BOTE O NJERI SHKA KUSH SHTHET ME TY SE TI ATA I HAN SI MOLLE BREN NJERI VEQ VAZHDO KSHTU KARI MOS T'HA TUNG

tung unikatil ej e keni kall krejt be njeri i keni terrrr TINGULLIN 3 lu lumt me te vertet paskeni qenn bura

kisha pas qef me ni adelina ismajli me bashkpunu me unikkatil in
te 2 e kishin qit 1keng shum te trent
unikkatili zerin e qart talent boll
reperi me i mir e me i qart shum hallall
kurr skom ngu rep shqip ma para
unikkatili me i miri

rebel unikkatil jan number 1 in all england, oooo je vazhdoni kshu se na nerut, www.snip-shqip.skyblog.com,www.freewebs.com/eervin

tung unikatil bravo ju koft e keni kall krejt jam i smunt seriozisht i smunt heeheh sa a keni ba ndonje muik te re nese keni qyt ma coni ne e-mail pa-ton@hotmail.com

ej njeri unikatil jeni shum te mir vec vayhdoi shane cat........anonimin se ja kish inati

tung shkurtja ju pershendes juve unikartil shum te fort me cat kengen ju ha perygjali dihet per kan e keni bo heheh mund te paraqitenine msn time shkurte_ku2@hotmail.com tung

hey ju pershendes juve unikatil jeni shum te fort edhe cat kengen shum ju ha per sgjalli shum jo kam e du mundeni te paraqiteni nemsn time shkurte_ku2@hotmail.com

HeY unikattilyy you are nuMber one for your charty musics a munesh me jav shilu qetyve qi ta prishin ok MoS Ta Nin ok !

hehe super
pa ngoje cet sen
www.filegone.com/za18
shum fort

www.unikkatil4ever.piczo.com

hahah pasha ropt perime jeni krejt te smut aa krejt kanng i kom po nese e qitni naj nja te re ma qoni ne ket msn coolboy__gimi@hotmail.com hey ma qoni naj muzik aa

Tungatë Rebel a je mirë? Deshta me të vet a je i interesu me bë ni konzertë në Gjenevë(Svizër)? Si je i interesu, munush me kontaktu, në ket adress. ilir.bajrami@hotmail.com

nishi krejt je shaj tan kush ta ka inatin qijau nanat se ti je i mall shkodra asht me ty

kush karin asht rebeli ky pinuk i vogel mua sme çahet kari per kyt nqofte se ka gojen e forte ne micro hajde ne shkoder e te flasin kshtu se e mys kreht gjadh e ha

po ku jeni o njerz
a
ma t fortit jeni a
ju dua shum a
jom besi
ty unikatil hallallt koft a
ma i forti a
qia nanen krejtve a kush ta ka inati ja qisfsha motrato ok
tungi

YOOO WHO THE FUCK IS THIS UNIKKATIL I THINK IS THAT THE BITCH FROM "BX"HAHAHA HEY YOO IF YOU WANN BEEF COME TO "STATEN ISLAND"BITCH
AND YOU besnik SHIT TA FUCK UP BITCH R I FUCK U UP
K MOB K MOB K MOB K MOB K MOB KMOB
STATEN ISLAND NY

hey njerz bol mo se me tranut mo jeni ka e kall dynjan mos se psa familen jeni ma te forit ne muzikat shcype lej shka folin ato se po jav ci ato moterat ne goj kejtve atynve ci i sajn unikatilat tung rexha

pac per ata ci kan dashni per unikatilat vdekje atynve ci e kan inat let vdesin ma jeni me te fort jeni pasha robt nuk ka nan cim ci ta shkon vec vazhdoni

pac per ata ci kan dashni per unikatilat vdekje atynve ci e kan inat let vdesin ma jeni me te fort jeni pasha robt nuk ka nan cim ci ta shkon vec vazhdoni

hey unekatil a je ktu pari a po i lexon porosit a jo kalxo mos te shruj badijava ok

a ka naj njeri ktu pari mos jeni hup ore injeranta hahaha uni esnafi

Tung Unikatil je ma i forti veq me ja qit edhe ni keng Hysen (manikenit) ish kon ma mir tung taulanti nga peja

DISS UNIKKAPISS
DISS UNIKKAPISS
Diss UNIKKAPISS
Diss UNIKKAPISS










unikkatil kem dasht me bashkpunu po ju sum keni pranu tash une jam illnu e po du me shku te prinz me than rebeli klinz hajde bajna diss kunder unipiss se na jem drenica neve spo na hajke cica na jena musliman kerkush se sna ban se na jem numer 1 qi gjith ke me kan aj asht i gjal e ka mju kall !!­



ETI B 5 DY TY QET QI NE KRY TI NZERI ATA SY

MOS UM SHTI MET GJU ME ARM ZJARRI SE JUVE TASH JU KALLI ROBT JAU HA PERS GJALLI AS NJA NUK JU FALI TASH PER INATI JUVE JU QELLET VARRI E TJUVEN KUFOM JAU SHTI N KONDOM
MOS E SHAJ MA TINGULLIN TRE SE AJ TY TE THET NANE ROBT NKREVET AS PRINC MA MOS E SHAJ SE TI JE KLINC MORE DAJ TASH UNE PO DAL KADAL DAL ME SHKU ME QI VIKTORIN AT FUCKING BITCH QORRIN !!!!!!!




KUSH A ME UNIKKATIL JA QIFSHA NANEN N PIDH
KUSH HAN MUT
UNIKKAHUT
E THET REBELI JAM SIKUR AZEM BEJTA I 2 KREJT ARMIQT KISHE MEJ MYT A KUR KE VITI 99
SKA GUZU ME LUJT NI KAM
AJ PIS U IK U SHKU NE AMERIK
PO A GUZON ME ARDH NPRISHTIN PO A E DIN QI JE I QIN
TA QIFSHA KARIN E BABES
TA DHEVSHA STRALIN E NANES TI JE GAY ROBT EN GOJ UNE JAM OKAY
TA VRAFSHA FEJEN KATOLIKE ME ARM AUTOMATIKE UN TFUTI NBARK E THIKE
A GUZON ME SHA ADEM JASHARIN
PO UN TA QELI VARIN
TA PSHTJELI EDHE KARIN
E TI TBA QE SPO GUZOJSHE MU MUM SHA
E KAM NI LAJM PER TY TY E KA MET VRA

E TI PRESION QE PO LYPSHE KAJT NON ME GJITH AT JETON

UNE JU SHKELI JU VRAJ JU DAJ E JU SHAJ MORE DAJ
E TI VIKI BITCH ZGUZON ME LIVRIT HIQ

INFO:THE NEXT DISS COMING IN DECEMBRE ETNO BOY FEAT PRINC DOUBLE H & LYRICAL SON SPECIAL COMING DJ BLUNT

une jam etno boy
robt ne goj
kush a me unikkatil
at tmadhin debill
une ka me kill
at viktor qi e kish
familjen qorr fuck you for ever presion
se po lypshe qi non
mos fol ma
edhe ti TBA
se te tanve une ka mju vra
ka mjauv thy e kamen
po un jau hjeki edhe flamen
jau qifsha robt e nanen
edhe double g army asht me mu
juve duhet mju gju
karin mjau sacatu
viktori kurt flen
n bronx atu nven
ti je qen
dont fuck you for ever man
e ti jeton qi kishe po shan
un ta qi at non
e zgu xon me ba zon
se dhe at pre$ion un e qi no thon
ti viktor qi kishe po knon
knon si gomar
tqifsha hupten far
n ks zguzon me ardh
se tqihet aja e bardha dardh
tash mos u tut o hut
se gojen me mut
se shum pe han demek afganistan
ti je palokajjjj
une tqi nane more dajjj
ftyren ta daj
baben ta shaj
me plum te vraj
ti ishe shum thmi spo mujshe as me shti robt en pidh ka me ti qiii
a don me dhi ne goj
une ta luj ni loj
qka ban viq ETNO BOY
me falni po une baj shum provokime
do pidha qi ishen shum te qine
bye bye viktor daj!!!!!!!!!!!!!!!

EJ UNIKATIL JU JINI MA TE MIRRT PI KREJZVE KANGETAR VASHDONI HALA QUSHTU IM A FAN FROM YOU

uahuahua he more katil muti kishe ju dikushi keni ik ne pidh te nanes je mshev more mut deri dje ke la WC qifsha prospektin e karit qifsha familjen kejtat ti qifsha qka te pshurrin ungj edhe nime kush po ta hackerat webat a ??a e din more hahahha GJILANI i bon kejt kto sene se na jena qim nanen permi qim nanen motren tfala qim naneve tu thuj karin ma hkshi edhe motren pernime e kishe te fort veq pom doket ta kishin qi shumm hahahhahm ajt GG-arMY is The best mothe facker go fack a.k.a

uhauhauha hallall bre shoq qashtu duhet me i myt kta mina te karit po dojn mu mshev ne bir te pidhit nanes vet qe i ka qi gl hahahha qiju more mutin e nanes kejtve juve me a.k.a me tba e me muta tjer motren ne dhip jav qifsha tfala kejtve edhe laj WC se kish para prej atynve a knena shitesh kishe boss hahahha qiju more mut un kom pare ma shumm se ti more kar i perqakt

guxo me ardh en kosov kena met korr guxo me shti komen kena me ta qi nonen se qysh je ti 97 na jena trri her mat gat rret e rrotull kosoves ta kan qi nonen e sllobes mor shkavi i prisht qe kur ke lufta i bajte betht namerik e tash qo dissa se e ki bethen e madhe me ardh po pet kallxoj qe kret robt qe i ki kena me ti kall e me ti shti en dhe prej zgjalli se per kerkon sem han kari UNIKKAR kejtve en kar ju maj une jom qaij budalla qe sem han kari a osht kush gjall thnx thnx ej ti ETNO BOY ishe me mu shum ishe pidn nonq tfala kejt haverrafe tu

guxo me ardh en kosov kena met korr guxo me shti komen kena me ta qi nonen se qysh je ti 97 na jena trri her mat gat rret e rrotull kosoves ta kan qi nonen e sllobes mor shkavi i prisht qe kur ke lufta i bajte betht namerik e tash qo dissa se e ki bethen e madhe me ardh po pet kallxoj qe kret robt qe i ki kena me ti kall e me ti shti en dhe prej zgjalli se per kerkon sem han kari UNIKKAR kejtve en kar ju maj une jom qaij budalla qe sem han kari a osht kush gjall thnx thnx ej ti ETNO BOY ishe me mu shum ishe pidn nonq tfala kejt haverrafe tu

hey nanen tanve rrebelit edhe hysenit edhe tanve juve q epo shani robtr ne pidh jav qifsha se sent te karit sjeni kah thuani se per cilin te takoj ka me ja qi robt o rrebelin o hysenin labi form london -Drenicak valla jam

hej o Etno Boy edhe juve qe po ja shani nanen edhe motren unikkatilit qashtu bre duhet mi kallxu ati far muti qe so kerkushi bre qe sa vjet tuj fol fjal te forta ta merr menja ka ushtri n'amerik po sosht sen puna e tij. 1 2 3 knena 1 2 3 knena kit gisht t'mesem per viktorin e kena. hehahhahaha ev bre motren pa ta qi mos e lasha se bet pidh ish veq nuk ja rrasi karin une nuk e flliqi se mdoket motren ja kishin qi zezakt atje n'amerik

hey etno boy! nuk paska me kot se ty. nese mund ta quash veten se je i zoti per te shkruar vargje per rep ia fut kot fare sepse vetem dy fjale te shemtuara dike te shkruake. edhe tba arrij ta duroj me fjalet e tyre. po ti ma shpife fare. mundohu te rregullosh pak shkrimin. edhe pastaj na trego kryeveprat e tua. hajt tung.

SKA ME UNIKATIL KTA JON THE BEST IN HIP HOP FUCK THESE SHIT HEADS SI TINGULLI 3 E ETNO ENGJUT QE SKAN LIDHJE ME RAP QIJA NONEN

SHQIPTART JON MUTA SE VEQ GJELEZOJN EDHE I VJEN INATI FUCK THESE SHITT EDHE TI ETNO BOYY JA HONKSH MUTIN UNIKATILIT OK THAT GOES TO PS ARMYYY EDHE KREJVE KUSH JA KAN INATI UNIKATIL JA HONKSHITTT BOTHEN EDHE MUTIN YOU FUCKING HATERS

VEQ VAZHDONIIIII
LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU



P.S KUR E KINI NDER MEND ME ARDH NE LONDERRR O JA HONKSHA ZEMRAT BRE O BILETA EDHE 500 FUNTA ME KON PA ARDH E ME JU PA NUK KO ME LON SE SHUM JU DUUUU


(LONDON CHICKSS)

jov qi doden unikatilav a qeshtu TINGULLI 3NT i ka pshurr en goj me albumin e tune te fundit BABES heheheh qeshtu fmij mos u halitni ma se jav qi ropt ghetoo gold, geti

hallo havera dosta shok dhe tipa e elementa une etno boy tash etno boy a-k-a drenicak ju peershendes dhe ju falenderoj dhe ju informoj se ne fund te viti apo ne fillim te janarit do te dell nje diss rebel (ju boj me gjak quhet)dhe un kam mbeshtetje tu fuqishme nga agon sylejmani (tn3),prince double h,besa gashi (miss kosova 2006),dhe pit bull, monny guestbook:www.110229.nuestbook.com
msn-addy:etno_boy@yahoo.de

faliinderit per mirekuptim

______*TBA*TBA*_________*TBA*TBA*____
____*TBA*__ _*TBA*____*TBA*____*TBA*____
__*TBA*_______*TBA*_*TBA*_______*TBA*__
_*TBA*___________*TBA*___________*TBA*_
_*TBA*___________________________*TBA* _
__*TBA*_______UnikKatil__________*TBA*__
___*TBA*________# 1 Bitchez_______ _ *TBA*___
_____*TBA*___________________*TBA*
_______*TBA*____________ ___*TBA*
_________*TBA*___________*TBA*
___________*TBA*_ ______*TBA*
_____________*TBA*___*TBA
__________ _____*TBA______


I LOVE YOUUUUU

Hej fansa te Unikkatilit une jam Nada nga Tirana!
I puth te gjithe fansat e Unikkatilit!
Ku te doni cuna!
Adresa ime:sexy_babe_unikkatile@yahoo.com
Nga Tirana e bukur e Shqiperise vetem per fansat e Unikkatil!
Ju puth ju dhe te gjithe shqipetaret kudo qe jane!

D.u.d.A is the best!!!!
tung nga tina:))

{struga} ehehehh lere unikatilin se ai esht nr 1 ne bot e tingulli3 ska koqe ta mbrrie
se jan pedera me at kengen ashicare vet koti e ka bo se unikatilin nuk mund ta theje........
tung kalofshit mir kalleeeeeee
unikatil

Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ZoT!!!!!!!!!!!!!

AAAAAAAAAA e kam nje pyetje!!
Pse sjell ne jete njerez si puna e Etno Boy Karit ose Hysenit qe hyn ketu dhe na can karin me budalliqe?????????????!!!!!!!!

O ETNO BOY O SHOKU SHKO QIHU ME HYSENIN SE QENKE DUKE VDEK!!!!!

VIKTORIT AS ASNJERIT NGA YJET E TBA NUK I HA KARI SE CA THUA TI MOTERQIM I KEQ!!!

NA CMENDE ME ATE KENGEN QE DO NXJERRESH!!!!!
BAHHHHHHHHHHH KUR U BERE DHE TI O BURR I DHEUT!!!!!
PO MBAJE MEND VIKTORI NENEN MOTRAT KUSHERIRAT GJITH FAREFISIN TA QIN KEJT SE ATIJ SI HA KARI PER NJE QIM NANE SI PUNA JOTE!!!!

AI TE FUT ANDEJ NGA KE DALE NGA PIDHI I SAT EME!!!

SHKO QI ATE BESA GASHI SHKO QIHU ME HYSENIN ME AGON PEDERASTIN SE JU JENI SUUUUUUUUUUUUUUUUUUPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRR PEDERA!!!!!!!!!

TBA UA QIN NANEN E KEQE O MOTERQIM!!!!!!!!!!!!!!!!

SHKONI NE RROT TE SEMS!!!!!!!!!!!!!!

NJE PYTJE KISHA:

SA TE PAGU HYSENI KUR TE QI O PIDH MASHKULL?????????????????????

ZHDUKU SE NA E SHPIFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!

ok shahnum sa te doni po sen sun um boni nese ajt bre ta qes ni diskrejt inatgjive e rebelau se ne kohen e funit shum mut po hajn per mu kujtojn se une 2 vjet jojo keni me pa dissi quhet ju boj me gjak dhe se shpejti do te dell fuck serbia fuck rusia fuck izrael fuck greek fuck orthodox fuck catholic albania 4 ever kosova 4 ever drenica 4 ever musliman 4 ever
etno boy a-k-a drenicak ju boj me gjak

eyy tash un po ta qi nanen me dy kara lara lara //
e babes e motres pja qelli ka dy varra //
ju hupt e qimja fara o zdrala //
oo qim te nanes kala //
mu nuk um ha pala //
veq met dal perpara ti kum jap do minerala //
e kujna pe vjen era //
veq bane fole dhe niher une ty nanen ta shtijera //
kujton se un sen nuk jom //
veq dhurat grushta n´ftyr tqelli ngjak tboj llom //
se kurt dall une me mikrofon //
ta lshoj kit kasetofon //
e ETNO BOY A-K-A DRENICAK krejt shqipet pesh i qon //
Drenicakt kur t´hin ne loj kurr at loj nuk e dorzojn / /
vin me rima t´sakatojn si vetima vin e shkojn //
e do repera po harrojn me sy mshel kta po ladrojn//
e hapin gojn manej sme nojn //
kur vjen koha mu taku kqyrin me ik sdin kah me shku //
perqata duhet me menu vehten pak me kontrollu //
punt e kqija mos mej fillu se kto pun keq kan met shku //

Heyy o papak//
une jom ETNO BOY A-K-A DRENICAK//
e hajde merr tash hak//
po kurt vi une atje tboj llom tboj me gjak//

Heyy o papak//
une jom ETNO BOY A-K-A DRENICAK//
e hajde merr tash hak//
po kurt vi une atje tboj llom tboj me gjak//

une ja nisa tba me sha //
kta drenicak tash gjak kan mutu ba //
kena met qu ne niven ku mundesh jesusin me pa // na jem krejt drenasi krejt t´kallt krejt smut //
ajt shko ti tash ne kish mu lut //
per mos met vra ty, e krejt famillis mjau qi truht //
me no mir se kjo jet kumu tu ban shtir //
ma mir fure veten me singjir //
se kjo jet per ty nuk kalon mir //
ska nevoj per ty me shkru //
se vet e din ka kime shku //
Krejt po gjujn kungja, po astenja spo ngulet //
ai tuxi i madh prej realitetit qkulet //
jena bo kallabllak, tash kena drenicak family //
Kurse tjert pidha po bojn rap për thmi //
Jena t'gjitha trojeve, e deri ndrenic //
kemi vushtrri,prishtin edhe mitrovic // Heyy o papak//
une jom ETNO BOY A-K-A DRENICAK//
e hajde merr tash hak//
po kurt vi une atje tboj llom tboj me gjak//

Heyy o papak//
une jom ETNO BOY A-K-A DRENICAK//
e hajde merr tash hak//
po kurt vi une atje tboj llom tboj me gjak//

Rakin inatqorrt tash po dojn prej inati me kafshu //
se pe dijn që jemi numer nja, ska kush tjeter ktu //
Edhe mi pas adhurus 1 milion //
Sen tkarit neve sun na bon //
Ku te meten shqipet e ver-8-a jeton //
Tkan rre qata qe i ke dissirat //
Grushtat ftyres jon kon veq dhurat // eyy po kjo nuk dot thot sen veq qe jeton ne amerik //
e kishe po ban musik //
po ti ski lidhje as taktik //
se une jom etno boy //
une tipi ta luj ni loj //
une ti qi ty robt ne goj //
eyy kqyre bre katunarin //
ky po lypke mja dhonu motren edhe djalin //

Heyy o papak//
une jom ETNO BOY A-K-A DRENICAK//
e hajde merr tash hak//
po kurt vi une atje tboj llom tboj me gjak//

Heyy o papak//
une jom ETNO BOY A-K-A DRENICAK//
e hajde merr tash hak//
po kurt vi une atje tboj llom tboj me gjak//

Eyy oo trahtar i poplit //
ti zdin me knu hip-hop po musiken e folklorit //
ti je aj qe po ren/ti je aj qe zdin sen //
po hajde ti te une kur e din qe sma len //
ooooo peder/
une eci neper terr/
une ty te ta qi nanen ta shti kryt n´kontenjer //
ooooo laper //
oo gulash //
ti vet e din kush a dallash //
une ty ta qi motren o bullash //
kush a aj qe si gay po veshet //
e si osama po keshet //
e pi dojke shum chinezet //
bre tu ladrovshin tezet //
heyyy oo papak unikat //
ty une ti qis dy dissa //
tboj me gjak o sakat //
une di veq me repit //
ti nuk din as me bertit //
se kur njet tane sen ndrit ske qit //

Heyy o papak//
une jom ETNO BOY A-K-A DRENICAK//
e hajde merr tash hak//
po kurt vi une atje tboj llom tboj me gjak//

Heyy o papak//
une jom ETNO BOY A-K-A DRENICAK//
e hajde merr tash hak//
po kurt vi une atje tboj llom tboj me gjak//

o mos hin ma fell //
se tash spo dell o pedel //
pot qihet nana me temell //
ruju o mor ftyr kolic //
se pot gjuhet big mama me cic //
se kur te kapi une mikrofonin //
ta dridhi ta kalli qytetin e katunin //
jo bitch taxhikistan //
fuck your mother in the kitch man //
e hor u bane se thejshe je mreti i shqiptaris //
a nkit anen knena zguzon me dal prej shpis //
ko me ta shkatru une tash jeten //
e me qit ndrit te verteten //
ruju se drenicaki ta hjek flamen//
drenicaki ta ha nanen //
drenicaki ta the kamen //
drenicaki ta reh baben //

Heyy o papak//
une jom ETNO BOY A-K-A DRENICAK//
e hajde merr tash hak//
po kurt vi une atje tboj llom tboj me gjak//

Heyy o papak//
une jom ETNO BOY A-K-A DRENICAK//
e hajde merr tash hak//
po kurt vi une atje tboj llom tboj me gjak//

Mos hani kar me mi sha vllaznit //
Qe ki koqe shaj en bronx shkit //
Heren tjeter me qikaq nuk e lojna //
Na realitet e bojna fjalen qe e thojna //
Plum ne mes te ballit ty te dhurojna //
Kjo ke ni vrejtje per vik tucin viktorin //
Mi tregu qe e mysum e ja pshurrum vorrin //
Ti sje kerkush veq thmit ta kan rrit morrin //
Ska nevoj ktu ma shum me fol //
Sdu per thmijaqa kryt me lodh //
Veq deshta me i thon do te verteta //
Pe she edhe vet tu ka qi familija e jeta/

Heyy o papak//
une jom ETNO BOY A-k-A DRENICAK//
e hajde merr tash hak//
po kurt vi une atje tboj llom tboj me gjak//

Heyy o papak//
une jom ETNO BOY A-K-A DRENICAK//
e hajde merr tash hak//
po kurt vi une atje tboj llom tboj me gjak//

Heyy o papak//
une jom ETNO BOY A-K-A DRENICAK//
e hajde merr tash hak//
po kurt vi une atje tbojj llom tboj me gjak//




i shkoj jeta rebelit
i shkoj jeta rebelit
i shkoj jeta rebelit
i shkoj jeta rebelit

www.megaupload.de/bild.php?Bild=fm2v7u9ker.jpg

e thejke njani iktor qen magari jam mreti shqiptaris me qit sen um shtin me kesh kari hahah se zguzon me dall prej shpis e ne fund as te nja ska mej met a e pat miloti i ki ka pi qaj ne prishtin me baba records tash tjert veq krejt muta bre ama kta gem belushi a pet jan havera ama veq gabun se hynen te tba kan mujt me hy te dls mi sha shkit e sene po njese tung pershendes!!!!

ETNO BOY A-K-A DRENICAK MAN !!!

DLS DLS DLS

DRENICA

hahaha qifsha robt n´piqk haah kuku non mother fucker thet nrrot somes hah vet shko hup nrrot somes,qifsha nanen pidhi i fliqt shko qiu me papen kush a dallash qergash?? kush ka clipa kush ti qet ne ditje 5 koncerta kush ka fansa aaaa?? ti a tingulli3nt bre robt ti hangsha ne sofer me ketchup e ti jetonkishe po shaj pot kan knaq ata ta kan ban ni dhurat per festat hahahahah shaje shaje fatmir limen aj ta ka rruh bothen more pidhi i viqit tqifshi nanen n´vesh ajt tung se skam koh mu marr me ashkali te bronxit!!!!!

a ua qifsha ropt ne goj krejteve u marsha tatamet
po ska bre si unikatili be u qifja ropt ngoj tatamen ne byth at te pa qimen tung je i madh unikatil

New Diss from etno boy Diss - Unikkatil - Jeton - Gold-AG - Cyanide - Millosh - Serbitchezzzz

INTRO:
qe ni sen i ri
nga ky drenicak belagji
ky esht per inatgji
se sum ha Kari per thmi
Qi pom shesin trimni
edhe num dalt nja i ri
bre as ati sko me lan robt ne pidh paja qi

YEAH YEAH YEAH The Massacre begins


5 her tkum thon
ky etno boy kat sillet ty ta qi at non
Heyy oo Inatgji
ruju se ky Drenicak Robt N´Goj ko me ti qi

5 her tkum thon
ky Etno Boy kat sillet ty ta qi at Non

Heyy oo inatgji
ruju se ky Drenicak Robt N´Goj ko me ti qi


ky Drenicak kur e kap ndor kit Kallash
ju kallxon krejt ktyne Armikve qi jon dallash
jau ban Medije,jau ban me Gisht
Armiqt i rrzon,i ban per Karabisht
e tash aksidentalisht,ktyne Pederrau ju prehet ky Bisht
krejt kta si ma kan inati
Ju qihet mama,ju qellet Varri
e ky Papaki n´Kafe
u qu nkam u tranu pom kap per Qafe
po un pe nzerri kit Pistolle
pja futi nftyr si polic me Revolle
pe kapi bardakin ne dore
kqyra sa ke qikjo ore
po kqyri permas,e vrajta ni Shka me kas
bre nanen shkive,ja qifsha me Laps
qka na kann ban ata qena
kann myt Shqiptar ne gjdo vena
e ja lejshin fajen UQK-S
ruju Serbi se krejt juve ju mys

5 her tkum thon
ky Etno Boy kat sillet ty ta qi at Non
Heyy oo Inatgji
ruju se ky Drenicak Robt N´Goj ko me ti qi

5 her tkum thon
ky Etno Boy kat sillet ty ta qi at Non

heyy oo Inatgji
ruju se ky Drenicak Robt N´Goj ko me ti qi



Eyy e ky Millosh
Qi I shkoj jeta nvorr si Kosh
Bre Nanen Serbis
Qka i paten ban Shqiptaris
Kom hala un Kungja
Per ata tipa qe une i ungja
ti Pidhi sje Rebel,une jom Rebel
ti je Pedel qi t´zhduki me temell
Po ju tan vet keni lyp mu shty me Drenicak
Tash mos u quditni kur jau hi et mushet deri ngu Gjak
e ndaq ik deri Japan
po un atje tvi me Auroplan
e nashta ndej N´Kin ki me ik
po ko met lyp ko met gju me Thik
e ko met gjet
kome ti qi nja kanja me Ramet
E ko me ta shti ngoj,ko met shkatru
ik Nana jote se sunesh me mu mu perballu
sunesh sen mum bo
tash Drenicaki don mi thy njo 2-dy vo...fuck you bitch,you are the gay I am ´Nr 1....
E hajde ne Kosov
ndaq Pej Mitrovic Prizren Prishtin e Gjakov
ki meu mshev ne Mahal
ko met gjet ko me ta dhan ni Plum ne Ball
edhe Luft un ty ko met shpal
Minzi po shitesh pis ajt qitma mu tash ni diss
po ski lidhje shko konkuro me Plis per Miss
A Jeton qysh tkan pelqy ty Grushtat Tash ki mei hanger dhe kan met pelqy Kungjat
Qysh bre stvjen marre,mi thon vetes Shqiptar
Ty tmyti si qen,ti je Trahtar o Magar
Thu kerkush sen sun um bon
Ban hajgare ban,veq apet ko me ta rru at Non
Juve tanve ju myti si mizat me spray
Ta qi motren n´pidh o viktor se je gay
O Cyanide,saher je kan me u ban synet
Ati mjekit i kan shku Gershant pak ma posht,ti je aj qe tash mbi wc po mytet
E vlau i karit Viktorit ky Mentor,qe po ey doket vetja diqka a veq Qorr
Kti ja fus ni plum ne Ball,ky bjen nven tvet permi Vorr

5 her tkum thon
ky Etno Boy kat sillet ty ta qi at Non

Heyy oo Inatgji
ruju se ky Drenicak Robt N´Goj ko me ti qi

5 her tkum thon
ky Etno Boy kat sillet ty ta qi at Non
Heyy oo Inatgji
ruju se ky Drenicak robt ngoj ko me ti qi

Ah jau qifsha une nanen juve...
Me kar tqenit n´tre vena (aaahhhah) aaaaaaaaaaaaaaa...
Po vet e keni lyp,Qifsha robt e Budallve ngoj,npidh lets Go....!

Qe jo um paska dal ni Inatgji i ri
Bre as kti,sko me la motren npidh pa jaqi Oo Gold-AG,un jom aj Si ta shet Motren ne Treg
Ski sen un tpshurri mbi Tack
Ka lan fjal Mc Dogg,met ban aka Bytyq
Met pre n´Kryq,e met qit ty ne Gjyq
Une jom aj Etno Boy Drenicak Ty Haver mos tjet marak
Se dhe ty ko met ban me gjak
Ky sen a Diss per inatgji
Mfali aj Madhi zot belagji
E paska shkru atyne rapin me jau dhi
Eyy Hysen,mos ta nin shoki jem
Un gjith tkam na krah tem
Se neve sna vyn intelegjenc
Per me kallxu qe kta tjert nuk kan existenc
Mos gaboni me lu loj Qoke me mu
Se ky Bujar N´Pidh te Nones ko mju qu
O ti Inatgji vet e din ktu kush a Maniken
E saper rap ti zdin sen
Se ta ka iq Dosti Hysen
Qy qka pom thot qyky Pidhi
po me ni Rresht rimma une Token ta dridhi
qyre Baba ka lu prej menve
vet e din Qka jom,jom mai trenti prej trenve
se neve Drenicakve nuk na vyn Filozofi
Armiqt per toke per mi shtri
mi sulmu me Kallash e tani masanej mi zi me Gullash
nejse edhe ni sen per fund
OOO Viktima ju nese jeni und
hajdeni te Baba se ko mju kallxu pralla
o more Papaka shu mkokni Tinzaka qe bre Nanen o Zdrala

5 her tkum thon
ky Etno Boy kat sillet ty ta qi at Non
Heyy oo Inatgji
ruju se ky Drenicak Robt N´Goj ko me ti qi

5 her tkum thon
ky Etno Boy kat sillet ty ta qi at Non
Heyy oo Inatgji
ruju se ky Drenicak Robt N´Goj ko me ti qi

5 her tkum thon
ky Etno Boy kat sillet ty ta qi at Non

Heyy oo Inatgji
ruju se ky Drenicak Robt N´Goj ko me ti qi

5 Her tkum thon
Ky Etno Boy kat sillet…….AHHAHAAHHAHAAHHAHA
Yeah

OUTRO:
YEah ETNO BOY AKA DRENICAK MaN
I am The King you all are the Gay,you fucking Pussys
I go to fuck your Family...Mshelne gojen ooo Inatgji qe erdh njani kadal bre burr mos u gut se kan bo be do Drenicak do shqipe nga krejt Bota ja qi at nan n´pidh o daj Motra jote ton naten me mu flen(UnikKar) yeah veq kallxoni kur doni grushta Ftyres...Ftyres...Ftyres...

tung ej ja hankshit k... unikatilit se bash ma te mirt jom

hej ma te mirt jeni a i love huhuhu

UNIKKATIL IS NUMBER 1. kush kari po menon se mun me ja kalu. oo muta leni njerin rahat let perparon mazi e ka nzemer repin.
UniKKaTiL Me DaSHnI !

Best daytime! We requirement to offer you high nobility tablets at the lowest prices! http://www.mypharmacyforyou.com/

kush thot diqka per unikkatilin veq munet me ja hanger karin sseee ma iforti esht

UnikKatil