Live Traffic Feed

UnikKatil
UnikKatil

20/04/2007

7 comments:

Qush me e zgjat karin bjere karin mbrambsht kari eshte i imi jo i joti ku ndodhesh une ndodhem ne Tirane tek Parkingu i Rozafa Palaces ku ka qene Greta Koci Qeraxhije ec te flasim e njof Silvia Ziesel Schonbuhl str 29 Remshalden Deutscland po ti a e njef emni Babes Besim jo Idajet pse the Emri Babes Idajet me cove unit Ramiz Dervishi gjalle ti ha burg kot kur behet deportimi pse the emri Babes Idajet buthqi muti per buthen tende s do shkoj nje qind here ne Polici me Vrasjen e Ramiz Dervishit cdo ne burg ne Afganistan me harrove tek Psychiatria Weissenau Weingartshofer str 2 Ravensburg Deutscland ma kane prish karin komplet or ti Ramiz Dervishi eshte gjalle Selamin Spahiun a njef te mbojta tani du une mbrojten tende Fidan Mujin a njef
Reiffesen Bank Tirana
Konto 8000522310 Euro
Konto 0100522310 lek
Swieft Code SGSBALTX ec me rregullo karin tel 003554346367 paret kur vijne pse bere femi me Entela Heten markusin sakat a e di ti se kush jom une jam vllai yt por ti je goce kjo eshte gjithe muhabeti e njof Silvia Ziesel Schonbuhl str 29 Remshalden Deutscland ajo eshte nena ime alte foto Mama Rruga Fortuzi Agim Vrapi paret kur dalin

po sha nlesh je tu thon bre?

me kan karin po fol bre a qa po fol a qa karin ka bre ky tullusum

Artan Hoxha A Mundesh me qen ma i kjart kur te shkrun komente ose do te fshihen komentet nga blogu Jon

aj mos ja hajni karin rebelit

qa fol fol prej inati a mos harro unikkatil king of rap anf hip hop in gangsta rap

UnikKatil