Live Traffic Feed

UnikKatil
UnikKatil

14/03/2007

4 comments:

jau jeni kull be njer shum kull ska s juve jau edhe smunet kerkush me u bo si juve se skan kry me u shty e me repovat si ju jau shum ju dua po ashtu edhe gostivarlit ju duan shuj jeni kull vec vazhdoni se e kin perkrahjen ton mos nguroni vec kendoni se jena ne ata adhurus ci do ju perkrahim ne te mir e te kece jau nese kisha dasht qe presioni ta mer msn reme edhe duna me bo muhabet me to msn jeme esht xhumazi_bloodyhotmail.com

tung liridoni nga prizreni viktor e kam nje pytje njeri pse i livdon shum drenicaket une sA PER VETI ja qifsha motrat drenicakve......... ervin_sskela²hotmail.com edhe une qeshtu si ti jam pejrashtu 3 er prej shkolle rekord kam basell te zvicrress...m

tung prap jam liridon badalli kom me ju befasue me nje pytje mos u idhnoni se edhe une sjam ma i mir pse vitori do mu kan aty ngrup sa er ma i madhi po tisha konen une qaty me ju kish luftue me viktorin per vend par ervin_sskela²hotmail.com ju dua me zemr nje se besoni qeshtu i kam idet e juja njet si viktor paloka

ervin_sskela²hotmail.com tung si je aje mir viktor ej feni ma i trent jam nese don me dit tisha kon me ju i kisha pkut ti shae njerzt qao ju dua me zemer viktor me emer viktor me zemer.....

UnikKatil