Live Traffic Feed

UnikKatil
UnikKatil

05/02/2006

17 comments:

comme sa déchire trop cette musike...!!!!!!!!
elle est trop trop bien je kiff trop..

hahahha hehehe hahhaha gagaggaga heheh hahah hehe te fort jeni po rond sun qoni

kjo kenge esht shum e mir un mendoj se qdo shqipetare me digju sepse esh per te gjith shqipet ne bote ur song is sick keep it up

unikatil a je kan te mjeku ma frik ne kontroll se krejt pot thojn sick je e po tutna po na des e ku ku

hahaha put1 comme tu assure grave continue commme ca ca dechire

ouais salut kerim tu as cette chanson a m'onvoyer stp a+++ sur msn jtd

anonym me pelqeu kenga juaj shum por edhe me beri te qaj.me dhimbset rinia SHQIPETARE sepse qdo varg i genges suaj eshte fatkeqesisht realitet,por a ndegjon ndokush keto dhembje tonat.JO:ne duhet vet ta bejme te ardhmen,te punojm,te permisojm,te edukohemi,te shkollohemi.TUNXHATJETA

shum shum shum shum shum shum me pelqen kenga..!!!!!!
elle est trop bien c tout se ke je voulais dir..£!!!!£
Peace et amour..!!!! allé a plus et bizouxxxxx a tout le monde kisssssssssssssssssssssssssss
bizouxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

hey njeri ku je a je e kam ni pytje per ty pse viktori spo e qet as nik klip??

hey viktor qite ni klip se shum sanin ethe kankat e mir i bon shum pom pejqen tung mili nga zvicra haha

haha hey viktor hec ma shpejt qite ni video se ki met pa as ni sen

HOTTT...KEEP IT UP!!!!!!!!!! DAMN... ALBOS MAN...THEY NUMBER ONE...AIN'T THEY??? :)

BRAPP BRAPPPP sik song sik video.................. shum qart hld tyte ear corrupted

hello les mek vous assuré trop
shum suksese per te ardhmen j'kiff
vos paroles c la réalité vous assuré trop encor une fois

nese kini munsi naj imell me ma gjujt natan gardhit hehehe lol kiss a vous

Hey ku je be unikkatil valla shuim i fort je be allal tkoft haha

jom kola prej besiane shum po mpelqen kjo knga e fundit nrrot tsomes shum e fort tung njeri shum i fort je a tung

UnikKatil